Pawbo+ is een geweldige optie voor eigenaren van gezelschapsdieren die vaak niet bij hun huisdier zijn. De Pawbo+ is een camera voor huisdieren, een dispenser voor snoepjes en een laserspeelgoed in één. Hiermee kunt u zien wat uw huisdieren doen als u er niet bent. De camera maakt verbinding met je smartphone. Je kunt ze een laserpointer sturen of naar de automatische modus sturen om ze bezig te houden. In onze recente verzameling van de beste camera’s voor huisdieren, werd de Pawbo+ Plus uitgeroepen tot beste camera voor huisdieren.

• Beste automatische voerbak voor huisdieren: houd ze gevoerd als je er niet bent
  • Welk merk droog hondenvoer is het beste?

Pawbo+: Functies

U kunt gemakkelijk de hightech-schappen in uw plaatselijke dierenwinkel zien om te bevestigen dat zowel camera’s voor huisdieren als dispensers voor snoepjes er in overvloed zijn. Laserpointers waarmee u ze zelf kunt richten zijn niet ongebruikelijk of kostbaar. Dus de Furbo+ heeft echt zijn werk te doen als hij een plaatsje op je plank wil.

Het beschikt over alle vereisten van een camera voor huisdieren, zoals we al zeiden camerasensor, internetverbinding en tweerichtingsgesprek, samen met het uitdelen van traktaties en een laserpointer. De specificaties van Pawbo+ geven aan dat het op dit moment waarschijnlijk dringend behoefte heeft aan enkele technologische upgrades.

Die camera maakt gebruik van een 720p-sensor, wat een stap lager is dan de 1080p-sensoren met een hogere resolutie van de meeste van zijn concurrenten. De camera heeft geen nachtzicht, dus het is meer voor frivool spel dan voor beveiliging van huisdieren. De traktatiedispenser is niet helemaal het plezier van rivaal Pawbo, meer snoepjes uitdruppelen dan ze ergens af te vuren. De laserpointer is niet slecht, maar hij is niet bepaald soepel, en de motoren die hem bewegen kunnen nogal luidruchtig worden. Zelfs de Pawbo Life-app, hoewel perfect functioneel, is een beetje ruw aan de randen.

Als je overdag interactief spel of gezelschap zoekt, zijn deze ruwe kantjes misschien niet zo belangrijk. Dit is een geweldige combinatie van camera en traktatie, en het is waarschijnlijk iets meer waard dan je denkt.

Pawbo+-prestaties

De specificaties liegen er niet om. Hoewel de Pawbo Plus qua prestaties niet up-to-date is, bestaat hij al geruime tijd, dus dat is bijna normaal. De beeldkwaliteit is goed, hoewel niet geweldig. We ontdekten dat bepaalde katten erg geïnteresseerd waren in de laser, als ze op het juiste moment werden betrapt. Dit is echter slechts onze ervaring met wispelturige katten.

De snoepdispenser is rudimentair, draait een afgescheiden wiel om een kleine hoeveelheid van de inhoud tegelijk naar buiten te dumpen, en vertrouwt op een combinatie van zwaartekracht en een gebogen trechter om die lekkernijen op de grond te laten vallen. In onze tests liep het niet vast, en het is absoluut het meest effectief als het wordt gebruikt in combinatie met de tweerichtingsgesprekfunctie om de aandacht van uw huisdier als eerste te trekken. Je gooit gewoon brokjes op een vloer, maar het motorgeluid kan fungeren als Pavloviaanse signalen dat er iets lekkers aankomt.

De Pawbo+ kan moeilijk te plaatsen zijn, omdat je wilt dat hij lekkernijen op de grond laat vallen en niet op het oppervlak waarop hij staat. Het is stabiel maar niet te zwaar voor een kat van gemiddelde grootte om het om te gooien. Hoewel het fraudebestendig genoeg is om ervoor te zorgen dat uw huisdieren de lekkernijen er niet uit kunnen krijgen, denken we dat een grotere hond het zou kunnen proberen. Aan de achterzijde zitten bevestigingsgaten, zodat je hem aan de muur kunt hangen. Wij niet, maar jij wel.

Mocht U De Pawbo+ . Aanschaffen

De Pawbo+ kan in veel huizen worden gebruikt. Het is ook beschikbaar voor zo laag als / waardoor het aan de onderkant van de prijzen van camera’s voor huisdieren ligt. Maar de verouderde sensor en het gebrek aan nachtzicht betekent dat het niet de beste camera voor huisdieren is. Misschien vindt u zelfs betere resultaten als u kiest voor een meer traditionele beveiligingscamera en het is ook niet de beste dispenser voor traktaties. Het is betrouwbaar en biedt een goede manier om contact te maken met uw huisdieren als u toevallig niet thuis bent, maar u kunt waarschijnlijk beter wat meer uitgeven voor een scherper alternatief.

PetsRadar.com brengt je Pet Tech Week. Deze week belichten we de nieuwste technologie die huisdieren gelukkiger en gezonder zal maken. Of je nu een slim kattenluik, een hondencamera of de beste stofzuiger voor huisdierenhaar wilt, wij hebben het voor je.